Are you lost? Don't be afraid my dear, I'll be there when you'll need me.. To sing to you the song of sadness when all hope will have been lost...

Tied Puppets


Liani
Είμαι ο ιππότης της τετράγωνης κρέπας,
ο άρχοντας του κηκλιδώματος,
ο πρίγκιπας της τουαλέτας,
είμαι το φως του φρένου,
η βουβαλική μάζα του τραίνου,
είμαι ο σκουπιδοφάγος του σπιτιού σας.
Είμαι ο άρχοντας
Είμαι ο Μεγιστάνας
Είμαι πριγκίπισσα
Είμαι ο διακόπτης

ΕΙΜΑΙ... Ο Άκυρος Λόρδος
(τυχών συμπτώσεις με αληθινά πρόσωπα είναι τυχαίες)
Σήμερα έκλεισα τα 5 μου :D

Never Judge a Book By It's Cover ;)
<-------------------------------->


Adis
Αν σου πω ποιος είμαι σήμερα, δε θα ξέρεις ποιος θα 'μαι αύριο. Αν προσπαθήσω να σου πω ποιος θα είμαι αύριο από σήμερα, ίσως και να κάνω λάθος. Το χθες είναι πλέον πολύ μακριά. Έτσι γράφω για να "σώσω" το ποιος είμαι τη στιγμή που το κάνω.. Όλοι μας αλλάζουμε, αρκεί να ξέρεις να χειριστείς σωστά αυτό που γίνεσαι..

The page of an old friend

Take a walk down the visual
Bill Ioanou


There are things known and things unknown an' in between are the doors...

Bleeders

Σάββατο, Αυγούστου 07, 2010

Και οι τρεις ήμασταν ντυμένοι στα μαύρα από πάνω μέχρι κάτω, φορούσαμε γάντια και σκουφάκια και ήμασταν πλήρως εξοπλισμένοι για παν ενδεχόμενο.. Η Κλεοπάτρα είχε ένα σπρέι και ένα μικρό σουγιά, ο Κώστας μια πεταλούδα και ένα σχοινί και εγώ είχα δεμένο στη μέση μου ένα παλιό ρόπαλο του μπέιζμπολ.. Φυσικά, είχαμε και από τέσσερα μπουκάλια βενζίνη ο καθένας για να μπορέσουμε να βάλουμε τη φωτιά... Μόλις τελειώναμε θα φεύγαμε με το αμάξι του πατέρα του Κώστα που ήταν παρκαρισμένο λίγο πιο κάτω. Όλα ήταν έτοιμα.. Μέχρι και ψευδώνυμα είχαμε βγάλει, αλλά δεν τα θυμάμαι πλέον.. "Πήγαινε εσύ απ' την πίσω πόρτα και εμείς θα πάμε από μπροστά", μου είπε και έφυγαν τρέχοντας για την κεντρική είσοδο του σχολείου.. "Θα βρεθούμε στην τρίτη αίθουσα του πρώτου ορόφου σε μία ώρα", φώναξε από μακριά... Εγώ εκείνη τη στιγμή είχα πολλά νεύρα, χωρίς λόγο ίσως θα 'λεγε κάποιος τρίτος, αλλά έπρεπε να συγκρατηθώ γιατί αν κάτι στράβωνε ήμασταν όλοι νεκροί.. Πήγα λοιπόν κατευθείαν προς το κτίριο χωρίς δεύτερη σκέψη. Για την ώρα...

Πρέπει να ήταν δύο και κάτι τα ξημερώματα, αν θυμάμαι καλά.. Δεν υπήρχε ψυχή τριγύρω.. Μπήκα μέσα από ένα σπασμένο παράθυρο μιας αίθουσας στο πίσω μέρος του σχολείου και άρχισα ν' αδειάζω το πρώτο μπουκάλι όπου έβρισκα. Είχα ιδρώσει απ' το άγχος, αλλά δεν ήταν και καμιά δύσκολη δουλειά για να μη μπορώ να τα βγάλω πέρα. Μόλις τελείωσα από 'κει πέταξα το μπουκάλι απ' τα τρεμάμενα χέρια μου και βγήκα έξω στο διάδρομο. Απόλυτη ησυχία επικρατούσε, λες και ήμουν μόνος στο κτίριο. Κοίταξα για λίγο γύρω μου. Πρώτη φορά έβλεπα το σχολείο μέσα σε τόσο σκοτάδι, χωρίς φωνές και κουδούνια, χωρίς παιδιά να τρέχουν πάνω κάτω, χωρίς κανέναν να μου λέει τι θα κάνω.. Σκέφτηκα την επόμενη μέρα και το πως θα αντιδρούσαν όλοι. Θα ήταν το γεγονός της ημέρας και για αρκετές μέρες.. Και εμείς θα ήμασταν οι κρυφοί ήρωες του... Για μερικά δευτερόλεπτα ένιωσα ελεύθερος και χαμογέλασα ειρωνικά.. Δεν είναι ώρα όμως τώρα για τέτοια, σκέφτηκα και αμέσως γύρισα στο σκοπό μου γιατί είχα ήδη χάσει αρκετό χρόνο. Μπήκα στη δεύτερη αίθουσα και έκανα το ίδιο με το δεύτερο μπουκάλι. Αυτό έγινε και στις επόμενες δύο τάξεις του ισογείου και μόλις τελείωσα πήγα πάνω να βρω τους άλλους. Τελικά όλα έγιναν πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι φανταζόμουν.. Δεν είχε περάσει μία ώρα, αλλά όπως και να 'χει δε μπορούσα να περιμένω... Ανέβηκα τρέχοντας τα σκαλιά και έψαξα για τον Κώστα, ο οποίος κανονικά θα έπρεπε να είναι σε κάποια από εκείνες τις αίθουσες, γιατί είχαμε κανονίσει πως αυτός θα έπαιρνε τον πρώτο όροφο. Άνοιξα την πόρτα της πρώτης τάξης, αλλά δεν ήταν εκεί. Το ίδιο και στη δεύτερη και στην τρίτη.. Παντού ήταν γεμάτο βενζίνη, αλλά αυτός δεν ήταν πουθενά.. Και είχα αρχίσει να παραξενεύομαι όταν ξαφνικά πάγωσα απ' αυτό που είδα μόλις μπήκα στην τελευταία αίθουσα...

About Me

Other Puppets

Memento Mori

Memento Mori

The boy who wanted to be a real puppet...

Smile as they cry, teach them how to fly. Bring the bed where they'll sleep for last time and in the end.. Dance on their graves...